Dinsdag 10 sept. Laatste dag van onze vakantie..

10 september 2019 - Trogir, Kroatië

Vandaag dan de laatste dag in Trogir, wat een prachtige plek toch hier...😍We zijn vandaag wat aan het rondrijden geweest in de omgeving. Het was weer prachtig weer, rond de 27 gr..en we zaten alweer vroeg in de auto.Daarna...in de middag aan het strand gezeten voor een drankje,  waar het echt heerlijk was. Ik maak het niet te lang vandaag want mn ogen worden alweer zwaar. Ik zal wat foto's selecteren van onze laatste dag..., vanavond hebben we weer heerlijk gegeten op een gezellige plek in deze oude stad..Het eten is hier trouwens niet duur en de koffie overal heerlijk! Een bijzonder schoon land met hele vriendelijke mensen.., je word hier ook niet gek van de winkeliers die je zowat naar binnen  trekken. Ik wil zeker nog een keer terug naar dit geweldig mooie land. Deze laatste plek is voor iedereen een aanrader trouwens..., maar dat zien jullie op de foto's. Ik ga stoppen en nog even genieten van ons mooie uitzicht. Morgenochtend nog meer genieten met een ontbijt op het balkon en dan weer naar het vliegveld ....🤔Wij hebben een zalige vakantie gehad!

1. Corrie.:
    10 september 2019
    Weer schitterende foto's ,krijg je niet genoeg van,een schitterend land,waar je zeker niet voor de laatste keer ben geweest, Fijne reis terug morgen lieverds, ga nu naar bed, ben net thuis van vergadering van het Koor! jullie liggen al denk ik.xxxxx