Laatste dag derde hotel in SanSimignano

24 september 2016

Weer twee heerlijke dagen gehad, het is ook gewoon prachtig weer hoor, niet te warm, echt heerlijk om te lopen.

Gisterochtend naar Volterra geweest, best een grote stad, met ook een heel groot plein met rondom allemaal terrassen(en daar houd ik van!), verder wat mooie gebouwen ook, maar was niet kapot van de stad.

S ' middags hebben we anderhalf uur bij het zwembad gezeten, even een paar baantjes gezwommen, snap nog niet dat ik het gedaan heb want het water was behoorlijk koud

Vandaag naar Siena geweest, ook weer best een grote stad maar mooier en gezelliger dan Volterra. Terug naar het hotel door wat binnenwegen gereden door de bergen heen, waar we twee keer onderweg gestopt zijn om wat foto's te maken. Net terug uit San Simignano, waar we al 3 avonden gegeten hebben in verschillende tentjes. Tot nu toe het leukste stadje vind ik zelf, niet zo groots, maar heel mooi en vooral gezellig s 'avonds.Ook slaan we de beroemde ijssalon niet over na het eten.... jaja...ik hoor jullie denken maar als je dit ijs 1 keer geproefd hebt dan begrijp je dat......,hahaha

Nu weer op de kamer en morgen naar Florence, ook zin in! Ben benieuwd hoe het daar is. Jullie horen het weer...fijn weekend allemaal nog in Nederland! Het is daar ook nog geen herfst he?