Tweede hotel

20 september 2016 - Viareggio, Italië

Gisteravond rond kwart voor 9 aangekomen bij het tweede hotel.

Drukke dag gehad, bezoek gebracht bij vriend van Mehdi, en daar ook een hapje gegeten, want dat "hoort".

Rond kwart voor 5 vertrokken naar ons tweede hotel, wat een kleine 300 km rijden was....

Gelukkig lekker door kunnen rijden en hartelijk ontvangen door de gastvrouw( we konden nog gelijk aanschuiven om te eten ook. Dit is het enige hotel waar we s 'avonds eten erbij hebben. Een tegenvaller is de wifi, wat moeten we zonder...... Nu even in de lobby even wat schrijven. Leuke dag gehad vandaag, Livorno geweest( viel tegen) , grote stad, weinig Italiaanse sfeer. Daarna naar de boulevard vlak bij het hotel, prachtig strand en superleuke boulevard, waar we weer een lekker ijsje naar binnen hebben gewerkt...Maar we lopen hier best veel.....dusssss

Morgen weer vroeg dag, we ontbijten rond 8 uur want de dagen vliegen om.

Wij hebben niks te klagen hier. Ik hoop dat ik wat foto's kan plaatsen want dat gaat niet altijd goed. Morgen gaan we richting Lucca en nog wat andere leuke dorpjes....,de auto bevalt prima!!! Mehdi zal moeten wennen in mijn koektrommel als we thuis zijn.