Vandaag pietrasanta en massa

21 september 2016

Weer een leuke dag gehad vandaag, alweer vroeg bij het ontbijt.

Twee dorpjes geweest, en een tijdje zitten kletsen op een terras met een stel uit Den-haag.Nog naar een behoorlijke hoogte gereden met de auto.....,Mehdi was helemaal in zijn sas..., hij kreeg er geen genoeg van , van al die haarspeld bochten. Sommige stukken vond ik zelf wat minder prettig...., maar boven een geweldig uitzicht over de omgeving. Tegen de avond wilden we nog naar een haven en daar nog wat drinken, maar de lucht werd nogal donker en even later....., ik had net een parkeerticket uit de automaat gehaald, begon het echt verschrikkelijk te regenen, en konden we de auto niet meer uit...,de straten stonden na een half uur gewoon blank. Dus naar het hotel gegaan en om half acht gegeten in het hotel. Nu met een bakkie en blij met een redelijke wifi even aan het schrijven. Zo lekker douchen en weer op tijd slapen. Morgenochtend na het ontbijt opweg naar Luca en naar San Simignano, waar ons derde hotel vlakbij ligt . Morgen waarschijnlijk weer wat foto's want ze moeten nog van de camera naar mijn tablet en dat gaat nu niet lukken

Hopelijk is de wifi daar beter, want dat is hier echt niet goed. Leuk om weer verder te gaan morgen, we vinden de afwisseling wel erg leuk.

Bonnasera,.   X

1. Karin van Rooij:
    22 september 2016
    Leuk hoor en helemaal niet erg toch om elke dag vroeg uit de veren te zijn. Ik herken alleen petra santa en massa niet. Ben benieuwd te horen waar dat ligt. Veel plezier verder weer....
  2. Corrie.:
    22 september 2016
    Leuk hoor om het allemaal weer te lezen wat jullie meemaken, veel plezier en tot het volgende nieuws. xx