Derde hotel San Simignano

22 september 2016 - San Gimignano, Italië

Vanmiddag aangekomen bij hotel Casale del Contone,

Vanmorgen eerst naar Lucca geweest, leuke stad met een heel gezellig plein, waar we lekker koffie hebben gedronken.

Daarna nog dorpje San Mingnano( of zoiets) bezocht...., een behoorlijke steile trap beklommen, .....Mehdi zoekt het graag hoog op, .....alles voor een mooi uitzicht, en de foto's natuurlijk, ook wel goed voor de conditie......, want.......die heb ik dus niet merk ik nu weer......

Maar goed....,de moeite waard

Daarna richting ons hotel.... Mehdi had  de route ingesteld buiten de snelweg....en dat was werkelijk schitterend, echt Toscane zoals in de boekjes zegmaar, een en al groen, bergen, olijfbomen, druivenplantages en af en toe een mooi Toscaans huis met van die mooie stenen.

Hotel ziet er uit als uit een boekje zo mooi, moest gelijk aan jou denken Berna!

Spullen op de kamer gebracht, en naar het stadje gereden, San Simignano, nou.......EEN SPROOKJE zo mooi daar zeg. Heb mijn ogen uitgekeken daar, maar we waren er vrij laat, hebben een heerlijke pizza daar gegeten en toen was het donker. Nog een ijsje gehaald bij de beste ijssalon van Toscane, er hingen daar foto's van bekende personen die er ooit zijn geweest, oa van Jamie Oliver. Ik had dat gelezen in een Toscaanse gids dat je daar echt ijs MOET eten als je daar bent. Echt.....je bent geneigd om 10 bollen te nemen, want alles smaakt zo puur!!! Mangoijs proeft echt als verse mango!!

Nu inmiddels gedouchd en moe van een lekkere dag, Helaas lukt het Mehdi niet om de foto's op zijn tablet te zetten..., zodat ik ze kan plaatsen, hoop dat dat morgen lukt.

Wij gaan zo slapen, zal kijken of ik nog wat foto's heb van eerder.Misschien tot morgen, en het ontbijt is hier in een tuin met een verschrikkelijk mooi uitzicht, dus kijk daar al naar uit en jullie zullen het zien.....

Voor jullie succes met werk morgen!!