Tweede dag in Venetie

18 september 2016 - Venetië, Italië

Vandaag weer een heerlijke dag gehad,

Vanochtend toen we opstonden om kwart over 7.......ja echt waar, want ik was gewoon uitgeslapen....zag het er buiten niet zo lekker uit.... Eerst lekker ontbeten, en mijn God....wat dauwt een mens naar binnen als we maar kunnen pakken...., het zou genoeg kunnen zijn voor heel de dag, maar dan moet je niet in deze stad lopen, waar het water je na een uur alweer in de mond loopt hij het zien van de vele gelaterien hier...

Met de bus weer vertrokken naar Venetië met de paraplu in de tas...

Ondertussen druppelde het wat, maar de lucht leek toch te breken toen we na 10 minuten met de bus bijna in de stad waren. Wat een mazzel hadden wij. Langzamerhand werd het warmer en warmer, en daar liepen we met iets te warme kleren....

Al met al een heerlijke dag gehad, wat een geweldige stad, leuke oude straatjes, gezellige eettentjes en heeeeeeel erg veel mensen , die net als wij foto na foto maken....Ja ik ga het nog leuk vinden voor die camera....maar je kijkt je ogen uit hier.

Morgen gaan we na het ontbijt naar Verona, waar een vriend van Mehdi woont. Daarvandaan gaan we naar het tweede hotel in Viareggio.

Dusssss......weer zin in morgen.

1. Berna:
    19 september 2016
    Hoi luitjes daar in mooi Italië
    J doe maar lekker ijs eten lekker ontbijten geniet maar dat is vakantie!
    Leuke foto's weer Sil wat zit je haar goed xxxx
  2. Corrie.:
    19 september 2016
    Lekker hoor ik zie je al langs dat ontbijtbuffet lopen, als je maar niet als een Michelin vrouwtje terugkom, jullie hebben nog zoveel dagen om te groeien, maar genieten jullie maar lekker van deze Vakantie, we lezen dat er genoeg is te beleven en te proeven van alles wat op je af kom! xx
  3. Karin van Rooij:
    20 september 2016
    Ik zie net pas dit verhaal. Ik had geen mailtje gehad dat er iets opstond. wel na jullie aankomst. Ziet er leuk uit allemaal hoor