Vanmiddag in Venetie

17 september 2016 - Venetië, Italië

Vanmiddag om kwart over 1 geland op Venetië, ...kwart voor 12 vertrokken. Lekker hoor zo'n korte vlucht.

De auto opgehaald, ....een hele mooie citroen Picasso, dus mag hopen dat ie ons daar brengt waar we moeten zijn

Hotel was vlakbij de luchthaven dus daar waren we zo. Prima hotel, grote kamer!

Even wat opgefrist en met de bus naar Venetië. Echt heel gezellig! Veel gelopen, nog niet alles gezien, maar dat komt morgen. Lekker een pizza gegeten, en natuurlijk een lekker Italiaans ijsje(en je proeft het verschil!) Dus we moeten maar veel blijven lopen de komende dagen.

Nou....dit was tie wel voor vandaag......lekker op tijd slapen, waren vroeg op vanmorgen. Kijk al uit naar het ontbijt!

1. Karin van Rooij:
    17 september 2016
    Leuk hoor om ook mee te beleven wat jullie zien daar. Veel plezier morgen weer en hopelijk niet te vervelend weer.
  2. Berna:
    Ziet er goed uit
    Leuke foto van jullie lekker slapen en morgen weer lekker genieten!
    En lekker ontbijten xxx
  3. Debora:
    18 september 2016
    Het ziet er leuk uit...
    Slaap lekker en ontbijtse morgen..
    Leuke foto van jullie beiden..
    Veel plezier morgen..
  4. Corrie.:
    18 september 2016
    Leuk om jullie zo te volgen,als het weer meezit en niet te tropisch,af en toe een flinke regenbui,(als het dan maar snachts valt) net als toen!! veel plezier en tot horens maar weer!xx