Vodice vrijdag 5 sept.

6 september 2019 - Zaton, Kroatië

Wij hebben weer een heerlijke dag gehad. Vannacht heeft het flink geregend maar vandaag alleen vanmorgen enkele druppels...We zijn vanmorgen na het ontbijt naar het Krk natuurpark, het was toen nog bewolkt maar absoluut niet koud. Vanmiddag zijn we naar een andere ingang van hetzelfde park gegaan en toen scheen de zon weer volop en werd het weer rond de 30 gr.  Tot nu toe mogen we dus echt niet klagen over het weer..🙏We hebben nog een heel stuk rotsberg beklommen maar we zijn na een lange klim toch maar weer naar beneden gegaan omdat het toen best wel link werd en we wilden verder maar niet teveel risico nemen voor een beter uitzicht...Prachtige foto's weer gemaakt en daar een lekkere salade gegeten vanmiddag. Om 4 uur waren we weer in het hotel en hebben we een late siësta gehouden..., tenminste Mehdi dan. Ik ben dan weer volop in de weer met foto's bekijken/ verwijderen.

Vanavond heerlijk gegeten in het dorpje hier vlakbij waar we gistermiddag ook zijn geweest(Tribunj) en daar aan het water gezeten.

Morgenochtend na het ontbijt naar ons derde hotel House Zupan in Rakovica..., zo leuk om weer naar een andere plek te gaan!😀 Vanaf dat hotel zijn we dicht in de buurt van de Plitvicemeren waar we dan zondagochtend vroeg naar toe gaan...

Nou, dit was de dag in het kort van ons...jullie een heel fijn weekend allemaal! Ik zal weer wat mooie foto's selecteren! Groetjes en liefs van ons..😘

1. Karin van Rooij:
    6 september 2019
    Mooie foto's weer..., leuk om elke dag te lezen hoe de dag was. Tot morgen weer
  2. Silvia:
    7 september 2019
    Voor jullie gaat het nu ook opschieten 😀leuk hoor!
  3. Corrie.:
    7 september 2019
    Leuk om weer te lezen hoe jullie de dag weer hebben beleeft! wat is het toch een prachtig e natuur daar! tot morgen maar weer! genietse.