Donderdag 5 september

5 september 2019 - Vodice, Kroatiƫ

We zijn net terug op de kamer, we zijn vandaag in de buurt gebleven...Vanochtend al weer vroeg wakker en na het ontbijt, wat echt wel goed is hier hoor šŸ˜‹, uitgebreider dan in het vorige hotel, de buurt wat rondgereden en kwamen weer bij een leuk dorpje terecht hier dichtbij en ook aan het water. Echt weer schitterende foto's gemaakt. Vanmiddag lekker hier aan het strand gelegen, ook wel even lekker zo'n daagje hoor. Er stond een heerlijk koel windje dus het was echt heel goed uit te houden waardoor je ook eigenlijk helemaal niet in de gaten hebt( nu dus wel...šŸ¤¬) dat je zo rood aan het worden bent als een tomaat. Heb je dan niet gesmeerd hoor ik jullie denken....šŸ¤”, nou echt wel! Maar ik had een smeerseltje mee wat uit TunesiĆ« komt en waarvan Mehdi zei dat het een hele goede zonnebrandcreme is....nou voor mij dus niet. Ik had al op het flessie zitten zoeken naar een factor maar dat staat er dus niet op.. Ik zie er echt niet uit, met de pijn valt het mee gelukkig maar ik voel me net een gloeilamp...

Morgen schijnt er hier nu toch echt regen te komen...., en zo'n beetje heel de dag ook nog šŸ˜niet zo leuk maar voor mijn velletje is het wel even goed nu...šŸ˜Š

We zijn net in een dorpje wezen eten, zo'n kwartiertje rijden .En ook daar zaten we weer lekker aan het water. Voor jullie zit de werkweek er weer bijna op. Wij nog 2 hotels te gaan...echt super leuk die afwisseling!Ā

Nou dit was tie weer voor vandaag, afwachten wat het morgen wordt.

Fotoā€™s

1. Karin van Rooij:
    6 september 2019
    Mooie foto's weer. We zagen het gisteravond al op het weerbericht dat er regen aankomt bij jullie. Nou hopelijk valt het mee en kun je toch nog iets doen. Veel plezier weer vandaag
  2. Corrie.:
    Mooie foto's weer ,een dagje regen kan geen kwaad voor je huidje Sil, en de temp is prima! toch? veel plezier weer! leuk om je verslag te lezen.xxxx.