Woensdag. 4 september.Vodiz, ons tweede verblijf voor 3 nachten

4 september 2019 - Vodice, Kroatië

Vanochtend op tijd vertrokken uit Mlini en een hele mooie route voor een groot deel langs de kust. Het was vandaag weer prachtig weer en rond de 27 gr, dus eigenlijk wel jammer dat je dan lang in de auto zit. We hebben 2 tussenstops gehad voor een bakkie koffie. Van de eerste stop heb ik jullie al foto's gestuurd via de app. We hebben airco in de auto natuurlijk maar Mehdi kan daar heel slecht tegen...😠hij heeft gelijk last van zijn luchtwegen en last van zijn keel.... Hij gaat akkoord met de laagste stand, net niet genoeg dat je er niet vreselijk duf van word. Dus het ritje was mooi maar lang genoeg..😀We hebben een prima hotel, een mooie grote kamer en alles is goed schoon.... Vanuit het hotel loop je een weg naar beneden en we zitten aan de strand met een wandelpromenade naar het centrum van Vorige. We hebben nog niet het hele centrum gezien want we gingen vrij laat eten en het is om 8 uur donker.  We hebben aan de haven gegeten. Wat we tot nu toe van Vodice gezien hebben is niet adembenemend maar misschien hebben we al teveel prachtige plekken gezien en dan is het hier niet het mooiste.  De strandjes hier langs de kust zijn wel heerlijk. Gelukkig hebben we waterschoentjes meegenomen want die heb je hier wel nodig. Het zijn allemaal kiezelstenen nml. Wat ons opvalt is dat het overal buiten super schoon is op straat. Ik zit nu buiten op het balkon en het is echt zalig weer. Nou dit was zo'n beetje onze dag ..., ben benieuwd hoe jullie (werk) dag is geweest..😂Morgen eerst lekker ontbijten( waar ik me nu al op verheug, want dat moet super zijn hier 😛) en waarschijnlijk houden we morgen een rustige dag aan de strandjes hier en bekijken we verder de stad hier. Laat naar bed is er niet bij want we zijn s morgens erg vroeg uit bed.Ik was vanmorgen om half 7 wakker en heb niet meer geslapen en na de autorit was ik behoorlijk gaar..., maar we hebben weer heerlijk gezwommen vanmiddag en daar knapt een mens weer van op...☺nou groetjes weer van ons, het is een lang verhaal geworden he?

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Corrie.:
    4 september 2019
    Het ziet er weer aantrekkelijk uit op jullie nieuwe stekkie! steeds weer een verrassing wat je tegen komt, en ook het eten is een verrassing, dat visje op jou bordje Mehdi past er maar net op, lekkerrrr,genietse hoor, tot het volgende verslag.
  2. Karin van Rooij:
    4 september 2019
    Ziet er weer heerlijk uit hoor en vis eten kun je daar goed. Wat ons vorig jaar opviel is dat je overal een soort spinaziestamppot erbij krijgt als je vis bestelt. Ben benieuwd of jullie dat ook hebben. Leuk om elke dag jullie verslagje te lezen.
    Veel plezier weer morgen....
  3. Debora:
    5 september 2019
    Ziet er mooi uit en netjes inderdaad.
    Hier dus wel een balkon bij de kamer heerlijk hoor.
    Eetse morgen vroeg en geniet er van en vanavond natuurlijk ook.
    Tot je volgende verslag.