Maandag 2 sept

2 september 2019 - Mlini, Kroatiƫ

Hallo allemaalšŸ¤—

Vandaag een heerlijke dag gehad. We lagen er al vroeg in gisteravond dus we waren al erg vroeg aan het ontbijt.

We hebben de boot van 9 uur genomen op weg naar Dubrovnik.Wat een geweldige stad is dat! Leuke oude straatjes/ mooie doorkijksteegjes.Het is wel overal klimmen hier trouwens maar het is echt de moeite waard , je krijgt er prachtige uitzichten voor terug. Het was vandaag weer erg warm dus we hebben vanmiddag nog even een mooi strandje opgezocht en daar heerlijk gezwommen, met ook weer een machtig mooi uitzicht op de bergen. Met de auto naar Villa Adriatic komen is niet mijn ding..., ( wij zijn trouwens zelf gelijk naar boven gereden Karin).We zijn wel een paar keer verkeerd gereden en dan is het niet makkelijk ff keren hier. Ik zou hier absoluut niet naar boven durven rijden met al die haarspeldbochten.

De eigenaar hier doet zijn uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Het ontbijt is niet wat we "gewend " zijn,er is hier geen buffet waar je langs kan schuifelen, maar het is oke voor een paar dagen..šŸ˜‚verwende nesten dat we zijn..

We hebben net aan een kleine gezellige boulevard gegeten waar we ook even hebben gezwommen. We zitten nu lekker op het balkonnetje en kijken zo neer op de andere gasten die nog zitten te eten hier of wat zitten te drinken.

De komende dagen geven ze best veel regen op....šŸ˜we hopen maar dat het meevalt. Vanmiddag waren we even bij de Lidl šŸ˜€( ja die zit hier ook gewoon) en daar lagen paraplu's te koop. Dus we hebben er toch maar eentje gekocht.Ā

We hebben een prima autootje trouwens hoor,Ā  een mooie zwarte Opel astra. Met alles erop en eraan.Echt een heerlijke comfortabele bak. Dus dat word weer even wennen straks thuis..šŸ™ˆ

Nou dat was tie dan zo'n beetje voor vandaag.Ā  Ik ga douchen...Groetjes van ons en Ik ga even wat mooie foto's toevoegen.. šŸ¤—

Fotoā€™s

1. Nicole Elias:
    2 september 2019
    Fantastische foto's! We duimen mee dat het meevalt met de regen. . Dat het alleen 's nachts regent!!
  2. Corrie.:
    3 september 2019
    schitterende omgeving hoor,geniet er maar lekker van samen.