Dinsdag 3 sept

3 september 2019 - Cavtat, Kroatië

Vandaag weer een heerlijke dag, geen zon gezien maar de temperatuur was goed. Vanmorgen eerst wat regen gehad dus de paraplu was niet voor niks gekocht gisteren..☺ We zijn vandaag in het dorpje Cavtar geweest, 10 minuutjes rijden vanaf ons hotel. Eerst lekker koffie gedronken daar aan de haven nadat we eerst wat winkeltjes in zijn geweest en ik nog een leuk jurkje heb gescoord ( kon het niet laten 🙈)Toen het droog werd zijn we helemaal rond het water gelopen en dat was echt geweldig( zie foto's) , later op een prachtige plek wat gegeten. Wij zijn al heel enthousiast over Kroatie en zijn erg benieuwd naar ons volgende adres in Vodice, Hotel Stella Maris. We verblijven daar ook weer 3 nachten en volgens de reviews moet het daar erg goed zijn. We hebben daar ook zeezicht , altijd mooi.

We blijven vanavond hier met eten dus ben benieuwd wat hij gaat maken voor ons.

Morgen weer lekker op tijd vertrekken en zien wat we weer voor mooie plekken tegenkomen. Het is hier echt zo relaxt.., we zitten nu lekker buiten en je hoort hier echt haast niks. Echt een plek om helemaal zen te worden..🙏Erg veel zin in morgen,  jullie horen en zien het wel...👍🏻

1. Karin van Rooij:
    3 september 2019
    Ben benieuwd wat jullie weer te eten krijgen. Heeft wel zn charme toch op die manier eten? En de mensen zijn zo aardig ook...., (doe ze de groeten van ons, hihi)
  2. Silvia:
    3 september 2019
    Ik heb al gezegd dat jullie hier ook zijn geweest en hij herinnerd jou als de dag van gisteren zei hij...😂ik zei nog...nou nou dat is knap. Maar ja, wie vergeet jou nou..🤔ik liet je foto zien en hij zei gelijk ....oooh yesss...I remember her very good
  3. Corrie.:
    3 september 2019
    Ja inderdaad Sil, wie vergeet jou Zus nou,jullie lijken toch sprekend op elkaar ,haha! Geniet morgenochtend weer van een lekker ontbijt,en we horen morgen wel weer wat de dag jullie heb gebracht! Laat je verrassen,Het is een prachtig land.
  4. Karin van Rooij:
    4 september 2019
    Ooh hahahaha, wat leuk....hoe was het 'diner' gisteravond? Leuke dag gehad vandaag weer? Mooi he de kustweg?
  5. Silvia:
    4 september 2019
    Die mensen doen echt hun best hoor. Ik had stukjes kipfilet, echt lekker hoor, goed gekruid ook.. Mehdi had 4 soorten vis. En er zaten aardappelschijfjes bij en kool in het zuur met tomaten. Ik zal vanavond weer wat schrijven met foto's van vandaag. We hebben het weer niet rot hier hoor..😃